Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis Billede af Suzuki Ignis

Suzuki Ignis Hybrid

Kompakt. Suv. Hybrid. Oplev den nye Suzuki Ignis – markedets ultra-kompakte SUV med hybridteknik som standard. Du får en mini SUV med smart design, 5 stjerners sikkerhed, god plads med høj siddeposition og behagelig ind- og udstigningsforhold.

 

Forvent mere af Suzuki Ignis Hybrid

Selvom Ignis er en mini-SUV, kan du roligt have store forventninger til den. For sådan er det med Suzuki. Her kan du forvente mere. Mere hybrid, mere køreglæde, mere udstyr, mere på literen, mere tilfredshed. Kort sagt: Mere bil for pengene.

 

Hybrid er standard i Suzuki Ignis

I den nye Ignis er 12V hybrid-teknik standard. Det betyder at en lille elmotor sørger for at assistere benzinmotoren ved igangsætninger og accelerationer, så du sparer benzin og CO2-udleding. Ved blandet kørsel kører bilen 20 km/l ifølge WLTP, hvilket er blandt klassens bedste brændstoføkonomi.

 

Den praktiske Suzuki Ignis Hybrid

Suzuki Ignis er overraskende rummelig både i kabinen og i bagagerummet. Her er der både plads til hverdagsindkøb og weekendudstyr. Den høje siddeposition sikrer dig et godt udsyn, og gør det dejligt nemt at komme ind og ud af bilen.

I Ignis Active og Adventure har bagsædet en smart slide-funktion. Her kan de to separate sæder skydes frem eller tilbage, så du kan skabe ekstra plads på bagsædet eller i bagagerummet.

 

5 stjerners sikkerhed i den nye Suzuki Ignis

Et avanceret, automatisk AEB nødbremsesystem er standard i alle Ignis-modeller bortset fra Club, hvor det fås som tilvalg. Systemet indeholder også vognbaneassistent og slingreadvarsel. Sammen med Suzukis TECT-sikkerhedskonstruktion, de 6 airbags og ESP er der skruet helt op for sikkerheden. Modellerne med AEB nødbremse fik også 5 flotte stjerner af EuroNCAP sikkerhedstest.

 

Masser af standardudstyr i Suzuki Ignis

Med Suzuki Ignis får du masser af standardudstyr, og i Ignis Active og Adventure-udstyrsvarianterne får du alt, hvad ud peger på af infotainment til turen.

Med den trykfølsomme midterskærm kan du styre DAB+ radioen, modtage mobilopkald og streame din musik fra mobilen. Det er også på denne skærm at bakkameraet vises samt systemet er kompatibel med Apple CarPlay og Android Auto.

 

Suzuki Ignis Hybrid udstyrsvarianter

Den nye Suzuki Ignis Hybrid fines i tre udstyrsvairanter: Ignis Hybrid Club, Ignis Hybrid Actve og Ignis Hybrid Adventure. Se pris- og udstyrslisten i toppen af siden.

 

Suzuki Ignis Hybrid Club

Club er basisudgaven af Ignis, men allerede her følger der overraskende meget og fedt udstyr med til prisen. Den kommer med 1.2 Dualjet hybridmotor med 83 hk. Club modellen fås også med automatisk nødbremse (AEB) og vognbaneassistent.

 

Suzuki Ignis Hybrid Active

I Active er der skruet mere op for SUV-følelsen. Og her følger Suzukis multimediesystem og automatiske nødbremse med i prisen. Det fleksible bagsæde betyder, at Ignis Active og Exclusive er en 4 personers bil. Active modellen fås også med CVT-automatgear og med AllGrip 4WD.

 

Suzuki Ignis Hybrid Adventure

Topmodellen i Ignis programmet hedder Adventure og er som navnet antyder en eventyrligt fed mini-SUV. Udover alt Actives udstyr finder du her lækkerier som fx nøglefri betjening, navigation og klimaanlæg. Adventure modellen fås også med CVT-automatgear.

 

Anmeldelser af Suzuki Ignis Hybrid

Suzuki Ignis er en praktisk mikro-SUV med mildhybrid-teknik. Den gør det fint i byen, men kommer til kort på motorvejen.”
- FDM (Læs anmeldelsen her)


Suzuki Ignis er verdens mindste SUV og dermed også verdens mindste hybrid-SUV. Den er ualmindelig alsidig og forbavsende rummelig længden på 3,7 meter taget i betragtning.
- Motorsiden (Læs anmeldelsen her)

 

Hvis du vil have SUV-glæder, men kun har budget til en mikrobil, er Suzuki Ignis ikke til at komme udenom. Den er byvant som en mikrobil, men giver overblik og frihøjde som en høj SUV. Den er komfortabel, økonomisk og huser bagsædepassagerer mere komfortabelt end konkurrenterne.
- Bilbasen (Læs anmeldelsen her)

 

Ignis har faktisk samme frihøjde som den betydeligt større Vitara. Men da bilen kun er 370 cm lang, så understreger det bare SUV konceptet med at sidde højt og have overblik. Akselafstanden er 243,5 cm, hvilket giver god plads ved bagsæderne. Faktisk rigtig god plads, bilen størrelse taget i betragtning.
- Biltorvet (Læs anmeldelsen her)

 

Suzuki Ignis er verdens mindste SUV og skaber sin helt egen niche i mikroklassen med lav vægt, lavt forbrug og imponerende pladsudnyttelse.
- Hvilkenbil (Læs anmeldelsen her)

Få et uforpligtende tilbud, book en prøvetur eller bliv kontaktet